Jag är dålig på att ha en blogg

Sammanfattning av mitt liv den senaste typ månaden! För jag skriver aldrig nåt för det enda jag gör är jobbar, äter, sover.
 
1. Va på Way Out West. Jag verkar vara den enda som inte tycker det är superkul där. Kanske för att jag inte är rik eller känd, alla som går dit är ju det och de får gratis boende och gratis alkohol. Jag blev inte full en enda gång pga hade ej råd... (Och glömde gå till systemet innan det stängde.)
En av få (mycket skarpa) bilder som togs på mig de dagarna:
Var inte jättemånga band jag ville se heller. Ville på Silvana Imam men var så jävla mycke fölk att en fick panik och ville gå därifrån. Jag gick därifran efter en stund:
När jag var där spelade de upp något Gudrun Schyman sagt och då blev en kille framför mig upprörd och sa ungefär (tänk er med stockholmsdialekt): "hur faaan kan man hylla Gudrun Schyman, jävla kommunist!!" osv osv, det var kanske inte rätt plats för det.
Han gick efter ett tag. Förmodligen/förhoppningsvis satte han sig på sitt hotellrum och lyssnade på Mange Schmidt, känns mer som hans grej.
 
2. Tackat nej till utbildningar och haft lite ångest över att jag ska spendera kommande året på ett väldigt understimulerande jobb. Ska skaffa nån slags hobby. Tips? 
 
3. Röstat! MP i kommun och landsting och F! till riksdagen. Tvingade pappa att göra SVTs valkompass, och han fick Feministisk initiativ?? Inte ens jag fick det? Fick alla rödgröna partier + piratpartiet innan F!. What up with that?
 
4.Blev lite obsessed av Fight Club i nån vecka.
 
5. Funderade på hur/var/när jag ska träffa Edward Norton så vi kan bli kompisar. En relation som senare växer fram till ett kärleksförhållande.
 
6. Googlade Edward Norton och fick reda på att han har fru och barn. :(((
 
7. Shoppat på the internet. Pengar slut. Visar sen.
 
8. Suttit vid datorn massa. Hade ju inte så mycket internet där jag bodde innan så det har gått lite överstyr nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0